Sortida
Diumenge, 02 d'octubre 2022
68.00 € |
LA FAGEDA D’EN JORDÀ I SANTA PAU
DIUMENGE 2 D’OCTUBRE
Sortirem de les nostres terminals per l’eix i els túnels de Bracons fins a Olot. Des d’aquí ens dirigirem cap al Parc Natural de la zona Volcànica de la Garrotxa, a La Fageda d’en Jordà, on visitarem la Cooperativa La Fageda. Gaudirem d’una visita guiada on ens explicaran la història i l’actualitat del seu projecte, veurem la granja, les vaques, els camps de pastura i coneixerem com elaboren els iogurts, postres i melmelades, que podrem tastar. Amb més de 40.000 visitants cada any, viurem una experiència tant sorprenent com acollidora, i tant pedagògica com entretinguda. Després farem un volt amb carruatge per La Fageda que, a les portes de la tardor, començarà a tenir uns colors espectaculars. La Fageda s’assenta damunt d’una colada de lava procedent del volcà Croscat i està envoltada, en bona part, de vint-i-un volcans que hi ha a la comarca de la Garrotxa.
Dinarem en un restaurant de Santa Pau, població coneguda pels seus fesols, i farem un tranquil vol per la zona abans de tornar cap a casa.
PREU 68 €
Inclou: Viatge en còmode autocar, visita guiada cooperativa, volt amb carruatge pel bosc de la Fageda d’en Jordà, visita Santa Pau, dinar i acompanyant de l’agència.
Truca’ns al 93 872 48 88
De dilluns a dijous:
De 09:30h a 13:00h i de 17:00h a 20:00h
Divendres:
De 09:30 a 13:00h i de 17:00h a 19:30h
Dissabtes: De 10:00h a 13:00h
Sigues el primer en conèixer les millors ofertes. Subscriu-te al nostre butlletí.