Sortida
Dissabte, 01 de març 2025
89.00 € |
LA SAGRADA FAMÍLIA, EL SOMNI DE GAUDÍ
DISSABTE 1 DE MARÇ
Sortirem direcció Barcelona per gaudir de la visita guiada de la Basílica de la Sagrada Família. Acompanyats d’un guia expert, tindrem l’oportunitat de descobrir i comprendre la bellesa de cada detall de l’obra de l’arquitecte Antoni Gaudí.
La Sagrada Família és un temple excepcional, tant pel que fa a l’origen i la fundació com pel que fa als propòsits. Obra genial, va ser un projecte impulsat per i per al poble, i ja són cinc generacions les que han anat veient l’evolució del temple a Barcelona. Actualment, amb més de 140 anys des de la col·locació de la primera pedra, la Basílica segueix en construcció. A Gaudí li va ser encarregada l’obra quan tenia tot just 31 anys i els darrers 12 anys de la seva vida, va viure completament lliurat a la seva gran vocació: servir a Déu a través de l’arquitectura. Una vegada acabada la visita, podrem gaudir del museu i aprofundir en el passat, present i futur de la Basílica.
Aprofitarem per fer una passejada a peu pel Passeig de Gràcia, tot veient els exteriors de La Pedrera, la Casa Batlló, la Casa Ametller. I ens retrobarem amb el nostre autocar que ens portarà a les afores de Barcelona on tindrà lloc el dinar. Sobretaula i retorn a Manresa.
PREU: 89 €
Inclou: Viatge amb còmode autocar, entrada i visita guiada de la Sagrada Família, dinar i acompanyant de l'agència.
Truca’ns al 93 872 48 88
De dilluns a dijous:
De 09:30h a 13:00h i de 17:00h a 20:00h
Divendres:
De 09:30 a 13:00h i de 17:00h a 19:30h
Dissabtes: De 10:00h. a 13:00h.
Sigues el primer en conèixer les millors ofertes. Subscriu-te al nostre butlletí.