Sortida
Dissabte, 19 de juliol 2025
80.00 € |
EL XIULET DE PALS, RUTA PELS POBLES MEDIEVALS
DISSABTE 19 DE JULIOL
Anirem cap a l’Empordà per tal de conèixer una mica més aquesta comarca gironina. Amb el trenet cultural el Xiulet de Pals sortirem del casc antic de Pals tot passant pel mig de carrerons emblemàtics de la vila i ens dirigirem cap a Peratallada mentre descobrim l’entorn geogràfic i històric. Farem una parada en aquest nucli d’arquitectura medieval, un dels més importants del nostre país; seguirem cap a Palau-Sator on el tren ens deixarà davant l’entrada del recinte emmurallat i farem recorregut a peu per conèixer la seva història. Pujarem a la Torre de les Hores des d’on podrem gaudir de les vistes del Montgrí i de tota la plana. Aquest indret, conserva intacta la personalitat pròpia de la comarca més tradicional, i només el gran rellotge et recorda que el temps no s’atura.
En acabat, tornarem a agafar el trenet per tornar al casc antic de Pals, tot veient alguns arrossars que es troben pel camí i alguns masos que ens aproparan al cor de la vila de Pals.
Ja amb el nostre autocar anirem cap a Torroella de Montgrí i fins a L’Estartit on tindrà lloc el dinar. Temps lliure per fer una passejada per aquesta població costera i retorn a Manresa.
PREU: 80 €
Inclou: Viatge amb còmode autocar, ruta pobles medievals amb el trenet el Xiulet de Pals, dinar i acompanyant de l'agència.
Truca’ns al 93 872 48 88
De dilluns a dijous:
De 09:30h a 13:00h i de 17:00h a 20:00h
Divendres:
De 09:30 a 13:00h i de 17:00h a 19:30h
Dissabtes: De 10:00h a 13:00h
Sigues el primer en conèixer les millors ofertes. Subscriu-te al nostre butlletí.