Reserves

Icona Oferta destacada

CASA BATLLÓ, LA CASA MÀGICA DE GAUDÍ

1 dia

Coneixerem una casa que guarda històries a les seves parets, símbol del Modernisme, esplendor arquitectònic de la Barcelona de 1900s, en ple Passeig de Gràcia. 

Sortida

Dissabte, 21 de març 2026

90.00 €
Descripció de la sortida

CASA BATLLÓ, LA CASA MÀGICA DE GAUDÍ                       
DISSABTE 21 MARÇ  

Sortirem direcció Barcelona per gaudir de la visita de la Casa Batlló, la casa màgica de Gaudí, la qual va deixar de pertànyer a la familia Batlló a la dècada dels 50. Després d’acollir diferents empreses i particulars, des de la dècada dels 90, l’edifici està en mans dels actuals propietaris, la família Bernat, que ha restaurat íntegrament la casa sent actualment Patrimoni Mundial de la UNESCO i una icona de Barcelona.
Farem una visita completa amb una audioguia i una tablet de realitat augmentada que ens ajudarà a conèixer la inspiració que el geni va trobar a la natura. Veurem la planta principal amb l’espectacular balconada al Passeig de Gràcia, les golfes, l’escala i l’atri, el Gaudí Cube (360º), el Gaudí Dôme (immersiu), la consergeria original i la vivenda privada dels Batlló, un viatge al passat amb mobles de l’època. Coneixerem el modernisme en la seva màxima expressió.
Tindrem temps lliure per gaudir del Passeig de Gràcia i Rambla Catalunya. Dinarem en un restaurant de Barcelona. Sobretaula i retorn a Manresa.


PREU: 90 €
Inclou: Viatge amb autocar, visita Gold amb audioguia i tablet realitat augmentada a la Casa Batlló, dinar i acompanyant de l'agència – NO farem parada per esmorzar.

 

Dubtes del viatge?
Dubtes del viatge?

Truca’ns al 93 872 48 88


De dilluns a dijous:
De 09:30h a 13:00h i de 17:00h a 20:00h

Divendres:
De 09:30 a 13:00h i de 17:00h a 19:30h

Dissabtes: De 10:00h a 13:00h

Butlletí d'ofertes
Butlletí d'ofertes

Sigues el primer en conèixer les millors ofertes. Subscriu-te al nostre butlletí.

Viatges Masanés 2024 | Carrer Born, 6 08241 Manresa · T 938 724 888 · manresa@viatgesmasanes.com